Ingenting funkar nu

Ingenting funkar nu. Allting är en nedförsbacke som aldrig tar slut och jag kan inte gå upp. Allting snurrar. Jag vet vad jag vill men jag vet inte vad jag håller på med. Innuti i mig gömmer sig något ni aldrig kommer att förstå. Ni kommer aldrig se de, ni kommer aldrig förstå och ni kommer aldrig kunna hjälpa. Jag måste försöka klara det själv. Det kommer bli svårt men jag måste försöka. Nog trodde jag att det skulle bli illa och jag skulle vara ledsen men det här är mer än så. Jag mår inge bra. Jag visar det inte men när jag är ensam är det de enda jag tänker på. Vill bara begrava mig i kuddar, begrava mig med de bra minnena från förut. Jag försöker att inte känna, försöker att inte sakna men kan inte heller glömma..När ska det här ta slut? Kommer det ta slut? Måste göra det bästa ur situationen.  
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail:

Adress:

Kommentar:

Trackback