julafton

mobilbilder. kommer hem imorgon då ni kan få från kameran istället.
 
Äntligen är dagen kommen, julafton! Min julafton spenderade jag med min släkt från mammas sida i Övik. Jag och Ellen har varit ute i det dåliga vädret idag. Vi har lekt, gått med hunden och vi såg även två rådjur bakom deras hus. Till lunch blev det såklart dopp i grytan, efterlängtat. 
 
Därefter har jag stylat mina småkusiners hår med lockar och hjälpte Nora att sminka sig. Klockan 15:00 blev det såklart Kalle Anka som är lika bra varje år. Nu börjar man kunna det utantill men det gör det inte mindre bra för det. Sedan har vi ätit och efter det fick vi besök av små tomtarna och deras tomtefar. (ser ut som att tomten har börjat gymma lite istället för all tomtegröt) 
 
Julklapparna jag fick blev väldigt bra. Kan inte välja ut den bästa men allt blev bra. Mina småkusiner hade gjort saker själv som var så fina också, dom är så duktiga. Ett ♥ till er mina kusiner. 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail:

Adress:

Kommentar:

Trackback