"skypeplugg", det bästa

Igår hade jag träning, fotbollsträning. Men vi gymmar istället för att träna fotboll. haha vi var bara två på träningen igår. Jag och sophia..Ändå skönt men hade varit roligare med lite fler folk ju! 
 
idag hade vi idrottsprov, jag och julanda "skypepluggade" igår och jag tror det gick hyfsat bra på provet faktiskt. Det fanns alternativ till frågorna så man behövde inte komma igår svåra ord utan det var bara att chansa om man inte kunde, hehe. 
 
Efter skolan drog jag och träffade en kompis och sedan tog jag bussen hem. Somnade på bussen och då jag vaknade stod vi på busstationen i Vännäs. gick fram till chaffören och frågade om den skulle gå förbi lägret. han svarade: har redan varit på lägret, dags att vakna. otroligt pinsamt menmen...brorsan hämtade mig så jag inte behövde gå så långt :)
 
 
suddig bild?, jo jag vet. 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail:

Adress:

Kommentar:

Trackback