dag 6 - Typ av killar jag faller för.

När det gäller "vilka killar jag faller för" så är det väldigt mycket. Först och främst innersidan som ska vara hur gullig, snäll och omtänksam som helst. En kille som vågar visa upp sin tjej inför sina kompisar. Älskar killar som har humor och kan skämta och vara lite "busig" . Utsidan beror helt på men jag tycker snyggt leende är väldigt fint. Snygg klädstil. Killar som luktar gott. Mörkt hår. Inte allt för långt hår och inte för kort. Bruna och blå/gröna ögon. Killar med mössa eller någon snygg keps kan också vara väldigt snyggt!  vissa tatueringar <3
 
Sen är det ju ett + i kanten om dom har snygg kropp eller hur!
 
(men har dom nu inte mörkt hår eller bruna ögon osv så kan jag självklart falla för dom, men det är väldigt sött och snyggt) 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail:

Adress:

Kommentar:

Trackback