Du har hittat rätt, välkommen!

 
Hej! Jag har startat upp en ny blogg här istället för min www.idawesterberg.blogg.se. Tänkte starta en ny nu då jag har börjat på gymnasiet och min gamla blogg är väldigt mycket gamla inlägg och bilder som bara är pinsamt så jag skrattar åt de då jag läser inläggen. 
 
Utbildning:
I den här bloggen kommer jag blogga om min utbildning och min fritid. Jag går frisör utbildning på dragonskolan i Umeå första året, HV1A. Först gick jag på gymnasium i Vännäs, Hotell och Turism. Ungefär efter 3 veckor ringde dem från dragonskolan och sa att jag hade kommit in på frisör så jag fick ta platsen om jag ville och det gjorde jag. Kändes jobbigt att lämna klassen jag gick i för alla var så härliga men har snabbt hittat nya och härliga kompisar i min nya klass! 
 
Vem är den här tjejen?
Jag heter Ida Westerberg och är 16 år gamal, fyller år den 10 mars. Just nu har jag en pojkvän som heter Jesper som har varit min väldigt länge nu, är väldigt lyckligt ottad över att få ha honom. På fritiden är jag mest med kompisar, pojkvännen eller tränar. Vintern och sommar är de bästa årstiderna tycker jag. Jag har inte favoritårstid för jag älskar vinter och sommaren lika mycket fast på olika sätt. Nu till vinter har jag fixat skoter så det ser jag fram emot att få köra nu i vinter. 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail:

Adress:

Kommentar:

Trackback