Kevin Murphy

Kevin Murphy Staying Alive - En leave-in kur som reder ut och reparerar skadade och färgbehandlade hår.
Kevin Murphy Anti Gravity - En oljefri lotion för volym och struktur som ger större, tjockare hår.
 
Idag har vi schamponerat håret på varandra igen medan läraren gick runt och bedömde oss så nu var det verkligen att skärpa sig. Efter det hade vi lunch och sedan idrott.
 
 
13:30 delade skolan ut gratis ben&jerrys glass! tog bussen hem 14:10 och var sen med pojkvännen. 
 
 
 
Ikväll kunde jag inte vara med pojkvännen så jag satt ensam hemma fram till 21 ungefär då jag gick och träffa empha och simon. Jag var med dom ungefär en timma, drog till en kompis och våldgästade dom. 

Kommentarer
Friskey säger:

Vilken lyx att skolan delar ut B&J! :o

2013-11-02 | 10:59:26
Bloggadress: http://friskey.horseworld.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail:

Adress:

Kommentar:

Trackback