lockar hit, lockar dit

 
På morgonen idag städade vi i ordning alla dockor efter hur dom såg ut. korthåriga, långhåriga, permanentdockor osv. Efter det hade vi redovisning som gick väldigt bra faktiskt. Vi redovisade om fältskär, ni som vet vad det är. Ni andra, googla om ni vill veta! Till lunch var det gröt. Sista lektionen hade vi frisör med Tina och då plattade vi hår, lockade hår med plattång och lockade hår med en pro curl. 
 
Ikväll har jag varit på cirkelträning i över en timma. Väldigt kul men väldigt jobbigt. Var ett tag sedan jag tränade så jag kommer säkert få träningsvärk, med lite träningsvärk överlever man ändå! Har just tagit en skön och härligt dusch och framför mig väntar nu sängen. Sov gott! xoxo. 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail:

Adress:

Kommentar:

Trackback