skräck modevisning

 
Idag har jag gått tre stycken modevisningar för skolan och föräldrar. Första visningen var klockan 11, den var mest pinsam att gå...jag var så nervös att jag skulle göra bort mig inför hela skolan. Andra visningen var klockan 12, den gick bättre.
 
Efter det var vi tvugna att ha kvar sminket och allt tills sista visningen som var klockan 18:00. Jag gick runt i skolan till 17:00 i sminkningen och allt. kändes lite pinsamt men aja..redan visat mig på catwalken så. 
 
Sista visningen gick bäst, då var jag inte nervös alls. Mamma och pappa var där och fotade så det är mamma som har tagit korten längst upp här ovanför. Nu är jag hemma och ska snart börja tvätta bort sminket..
 
ha en bra kväll!
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail:

Adress:

Kommentar:

Trackback