en helg i Madrid

Torsdag 24/7
 
Kom till Madrid på torsdagkväll. Resan gick bra och vi tog ett snabbtåg så det tog ungefär 3 timmar. När vi var framme packade vi upp och sedan gick vi till en Italiensk restaurang med henne pappa och käkade där. Blev en hyfsat tidig kväll för både jag och clara var väldigt trötta.
 
Fredag 25/7
 
 Fredagen var vi uppe med tuppen för att äta frukost med hennes pappa och en jobbarkompis till han på en restaurang. Sedan bar det iväg mot centrum! Självklart hitta man en Ronaldo tröja jag ville ha. En äkta Ronaldo tröja skulle inte sitta fel! Men väldigt dyr....I hettan som var satte vi oss i en bar och svalkade oss med något kallt att dricka.  
 
Lördag 26/7
 
Lördagskvällen bestod av lite shopping då jag köpte ett par högklackade. På kvällen for vi till en restaurang mittemot lägenheten. Det var tydligen bröllopsfest så det var livemusik, dans, tårta osv! Riktigt nice!
 
Söndag 27/7
 
Sista dagen i Madrid spenderades i en park nästan hela dagen. I parken var det fullt med sköldpaddor, och ja jag älskar sköldpaddor. Två stycken försökte ha sex och alla småbarn satt och skrattade, haha. Till lunch for vi på restaurang och åt trerätters. 
 
 
Senare på kvällen åkte vi upp i ett hus där man kunde se utsikt över Madrid. Otroligt vackert. Vi åkte upp dit då det var solnedgång så det var extra fint tycker jag! Åt middag i lägenheten och såg film. På natten drog jag och clara ut. Skulle bara till en bar men slutade med att vi hamna på en klubb för att vi fick komma in gratis. Måndag morgon tog vi tåget hem till barcelona igen kl 7 på morgonen. 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail:

Adress:

Kommentar:

Trackback