framme i barcelona 2014!

 
Efter flera timmar är jag äntligen framme och här har ni den typiska flygbilden. startade 9:50 och kom till barcelona 19:15, mellanlandade i Stockholm. 
 
 
I Stockholm fann jag det bästa utav det bästa, Victoria Secret. Fanns så mycket som jag ville ha men väldigt mycket som var dyrt. Men tillslut köpte jag en necessär, en liten body mist, body lotion och en liten body wash med lukterna love spell. 
 
 
Framme i Spanien bjöds det på mat och körsbär. Maten bestod av tortilla (det bästa man kan äta då man är i Spanien enligt mig), ost, tomat och bröd bland annat. Efter det har jag nu skypat med mamma och snart ska vi gå och lägga oss. Imorgon blir det en tidig morgon för att dra oss ner till stranden så fort som möjligt. 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail:

Adress:

Kommentar:

Trackback