denna vecka

 
Har varit lite tört med uppdateringen senaste veckan. Men jag har varit med Love, Mikael, Julanda, Madde bland annat. I lördags kom madde hit och sedan kom denka och jonathan hit också ett tag. Senare på kvällen drog jag och madde till lilja och träffa massa kompisar och okända men sköna människor. 
 
Idag har vi klippt varandra på lektionen. Jag klippte helform konvex på Julanda och skulle klippa ökande längder också men fick knappt någon hjälp för läraren var upptagen så det blev bara helformen, fler som behövde hjälp. 

Ikväll har jag tagit det lugnt. Tagit en skön dusch och drack en kopp varmt te framför talang på tvn. Snart ska jag gå och lägga mig för jag är så förbannat trött. 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail:

Adress:

Kommentar:

Trackback