sjukhuset

 
Igår på eftermiddagen drog jag med familj in till Umeå på sjukhuset för att träffa farmor. Hon har gjort något operation så vi kollade hur hon mådde, + att det var morsdag igår, då pappa gav henne morsdagspresent. Hon mådde bara bra och jag hoppas hon får komma hem snart. 
När vi var påväg hem stannade vi på pims thaikök och åt thaimat, jag beställde en pad thai. Väldigt god. Åt även pad thai då jag var i Thailand. 
 
 
Nu är det en ny vecka och vi har bara haft frisörämnen hela dagen. Jag har tränat på att rulla permanent och sedan har jag gjort uppsättningar och tränat på balfrisyren. Den översta bilden av hårbilderna är balfrisyren jag ska göra på Evelina. Jag gjorde den dock väldigt slarvigt på dockan som ni kan se. Men det är en fiskbensfläta i mitten och en stor boll där under med två flätor som går runt den stora bollen. 
På den nedersta bilden har jag gjort som en hår donut utan själva donuten. Väldigt slapp men härlig frisyr. 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail:

Adress:

Kommentar:

Trackback